Paulig on perheomisteinen elintarvikeyritys, joka rakentaa uutta ja vastuullista ruokakulttuuria – sekä ihmisille että maapallolle. Pauligilta saa kaikkea maistuvaa: kahvia ja kylmiä juomia, Tex Mex- ja snacks -tuotteita, mausteita sekä kasvipohjaisia vaihtoehtoja. Yrityksen brändejä ovat Paulig, Santa Maria, Risenta ja Poco Loco. Vuonna 2021 Pauligin liikevaihto oli 966 miljoonaa euroa ja konsernin palveluksessa on noin 2 300 työntekijää 13 eri maassa.
Helsinki
Yrityksen perustamisvuosi.
Yrityksen keskimääräinen henkilökunnan määrä vuonna 2021.
Yrityksen keskimääräinen henkilökunnan määrä yhteensä Suomessa ja ulkomailla vuonna 2021.
Yrityksen liikevaihto yhteensä Suomessa ja ulkomailla vuonna 2021.
Yrityksen maksamien palkkojen määrä (€) yhteensä vuonna 2021.
Yritys pyrkii saavuttamaan hiilineutraaliuden tähän vuoteen mennessä.
Perheyrityksenä kannamme vastuuta tulevista sukupolvista. Vastuullisuus on olennainen osa Pauligin strategiaa ja liiketoimintaa ja näkyy kaikessa toiminnassamme. Paulig haluaa olla elintarviketeollisuuden vastuullinen edelläkävijä. Pauligin vastuullisuustavoitteet ovat kunnianhimoisia, konkreettisia, määrällisiä ja mitattavissa. Pauligin vastuullisuusohjelma vuodelle 2030 perustuu YK:n kestävän kehityksen tavoitteisiin ja jakautuu kolmeen painopistealueeseen sekä tavoitteeseen. Niitä ovat: Tuotteet ja palvelut, jotka edistävät ihmisten ja maapallon terveyttä sekä hyvinvointia , ilmastotoimet ja kiertotalous sekä oikeudenmukainen ja osallistava toimintatapa . Kansainvälisenä elintarvikealan yrityksenä haluamme tarjota uusia makuja ja kannustaa kuluttajia tekemään entistä vastuullisempia valintoja mausta tai helppoudesta tinkimättä.